JEDNODUCHÉ KOREJSKÉ KIMCHI (vegan verze)

Tenhle korejská národní specialita má spoustu podob. Všechny verze ale mají jedno společné – mají pozitivní účinky na zdraví, mimo jiné podporuje trávení a je perfektním zdrojem probiotik. Pikantní křupavý salát je připravený z nakládané a fermentované (kvašené) zeleniny a dalších ingrediencí. Tento recept je veganský, vynechávám například rybí omáčku. Fermentační proces je zároveň procesem konzervace,…

BRAMBOROVO-NEVAJÍČKOVÝ SALÁT S HRÁŠKEM

2x balení (250 g) tofu natural400 g brambor3/4 hrnku mraženého hrášku5 středních nakládaných okurekjarní cibulka/pažitka/pórek/medvědí česnekčerná sůllahůdkové droždíkurkuma1/2 hrnku červené čočky3 lžičky hořčicekurkuma na obarveníolivový olejnavíc: římský kmín, sušený česnek, pažitka nebo jiné bylinky 1/2 hrnku červené čočky uvaříme do měkka, klidně na kaši a necháme vychladnout.Brambory uvaříme (klidně i ve slupce) do měkka. Ke…

Načítání…

Something went wrong. Please refresh the page and/or try again.

Kuchařka Tak akorát

Snažíme se dnes stíhat studium, práci, snažíme se být ohleduplní k naší planetě, chceme jíst zdravě, ale co je to zdravě, když každý den čteme něco jiného a neshodnou se ani odborníci?

Tak akorát – tolik času a surovin potřebuju k tomu, abych si stíhala zdravě vařit.