JEDNODUCHÉ KOREJSKÉ KIMCHI (vegan verze)

Tenhle korejská národní specialita má spoustu podob. Všechny verze ale mají jedno společné – mají pozitivní účinky na zdraví, mimo jiné podporuje trávení a je perfektním zdrojem probiotik. Pikantní křupavý salát je připravený z nakládané a fermentované (kvašené) zeleniny a dalších ingrediencí. Tento recept je veganský, vynechávám například rybí omáčku. Fermentační proces je zároveň procesem konzervace,Pokračovat ve čtení „JEDNODUCHÉ KOREJSKÉ KIMCHI (vegan verze)“

BRAMBOROVO-NEVAJÍČKOVÝ SALÁT S HRÁŠKEM

2x balení (250 g) tofu natural 400 g brambor 3/4 hrnku mraženého hrášku 5 středních nakládaných okurek jarní cibulka/pažitka/pórek/medvědí česnek černá sůl lahůdkové droždí kurkuma 1/2 hrnku červené čočky 3 lžičky hořčice kurkuma na obarvení olivový olej navíc: římský kmín, sušený česnek, pažitka nebo jiné bylinky 1/2 hrnku červené čočky uvaříme do měkka, klidně naPokračovat ve čtení „BRAMBOROVO-NEVAJÍČKOVÝ SALÁT S HRÁŠKEM“

Načítání…

Something went wrong. Please refresh the page and/or try again.

Kuchařka Tak akorát

Snažíme se dnes stíhat studium, práci, snažíme se být ohleduplní k naší planetě, chceme jíst zdravě, ale co je to zdravě, když každý den čteme něco jiného a neshodnou se ani odborníci?

Tak akorát – tolik času a surovin potřebuju k tomu, abych si stíhala zdravě vařit.